Tilaajalle

Näkemyseroja syntyy puhelinlaskuista ja taksireiteistä — Näin neljä imatralaista asiakaspalvelijaa kertoo tilanteista, joissa asiakas luulee tietävänsä ammattilaista paremmin: ”Ei saa provosoitua”

Kiperässä tilanteessa asiakaspalvelija tukeutuu faktatietoon. Ystävällisyys ja kylmähermoisuus auttavat tilanteen ratkaisemisessa.

Kanerva Jalarvo

Imatran ravintola Rosson tarjoilijan Tessa Ruokosen mukaan aina pyritään siihen, että asiakas lähtee ravintolasta tyyväisin mielin.
Imatran ravintola Rosson tarjoilijan Tessa Ruokosen mukaan aina pyritään siihen, että asiakas lähtee ravintolasta tyyväisin mielin.

Asiakas on aina oikeassa. Paitsi silloin, kun ei ole.

Tämä artikkeli on tilaajillemme

Tilaajanamme olet aina tervetullut lukemaan sisältöjämme rajattomasti.

Olen jo tilaajaVerkkopalvelun sisällöt kuuluvat kaikille tilaajille.

Tutustu 2 viikkoa maksutta!Tutustu sisältöön verkossa.

Tee digitilausMääräaikainen digitilaus tarjoushintaan.

Luetuimmat

Uusimmat uutiset

Kommentoidut